روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل.

روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل.

چگونه می‌توان بسته اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کرد؟ در این مقاله به‌طور کامل درباره تمامی روش‌های گرفتن کد فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دائمی و 5 گیگ اینترنت ایرانسل رایگان یا سایر بسته‌های آن می‌پردازیم. با روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل در بلاگ سیبچه همراه باشید. امروزه، اینترنت یکی اصلی‌ترین نیازهایمان به حساب می‌آید، ولی در برخی از مواقع هزینه خرید بسته‌های اینترنتی برایمان دشوار باشد. در این مواقع شرکت‌های مخابراتی با ارائه بسته‌های تشویقی رایگان کمک زیادی به برخی از کاربران می‌کنند. ایرانسل هم که به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور شناخته می‌شود، کاربران زیادی دارد و برای جذب مشترکین جدید، هدایایی در نظر گرفته که اینترنت رایگان یکی از آن‌ها محسوب می‌شود که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

نحوه گرفتن ۵ گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان

اگر به دنبال گرفتن ۵ گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان هستید، باید بگوییم که این طرح در حال حاضر فقط برای کاربران و مشترکان جدید این اپراتور در دسترس است. مشترکان جدید ایرانسل می‌توانند از طرح اینترنت رایگان با حجم ۵ گیگابایت با اعتبار ۵ ماه استفاده کنند. همچنین طرح دیگری که برای این کاربران در نظر گرفته شده که فقط برای سیم‌کارت‌های اعتباری زرین با اعتبار ۳ ماهه است؛ ۴ گیگابایت اینترنت رایگان. گفتنی است که طرح‌های رایگان مذکور بعد از فعالسازی سیم‌کارت به‌صورت خودکار فعال می‌شوند و نیازی به وارد کردن کد خاصی نیست. برای فعال کردن سیم‌کارت‌های جدید اعتباری باید از کد #۲*۱*۵۵۵* استفاده کنید و اگر به مشکلی هنگام فعالسازی برخوردید می‌توانید با شماره‌گیری ۷۰۰ مشکلات خود را پیگیری کنید.

نحوه فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دائمی

یکی دیگر از طرح‌های تشویقی ایرانسل ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان است که کاربران می‌توانند با تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی آن را دریافت کنند. روش‌های مختلفی برای دائمی کردن خط ایرانسل و فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دائمی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • مراجعه به دفاتر ایرانسل

یکی از متداول‌ترین روش‌های تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی ایرانسل مراجعه به دفاتر این اپراتور است. توجه داشته باشید که هنگام مراجعه مدارک هویتی خود مانند شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشید و خط هم به نام خودتان باشد.

  • استفاده از ایرانسل من

با دانلود برنامه ایرانسل من به امکانات گسترده‌ای دسترسی خواهید داشت و یکی از آن‌ها قابلیت تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی است. شما می‌توانید برای دانلود برنامه ایرانسل من برای آیفون به فروشگاه سیبچه مراجعه کرده و جدیدترین نسخه آن را نصب کنید.

  • تماس با شماره ۶۰۰

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی ایرانسل تبدیل کنید، شماره‌گیری ۶۰۰ از خطوط ایرانسل است و اگر از خط‌های دیگر قصد شماره‌گیری دارید می‌توانید از شماره ۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ استفاده کنید.

اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان ایرانسل

یکی دیگر از روش‌های جالب برای دریافت ۵ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، ویرایش اطلاعات فردی است. برای دریافت این اینترنت رایگان ایرانسل تنها کافی است که وارد صفحه اطلاعات کاربری خود از طریق سایت ایرانسل یا برنامه ایرانسل من شوید و ایمیل و شماره‌تلفن خود را به‌روزرسانی کنید. بعد از تایید نشانی پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه بسته ۵ گیگابایتی اینترنت با اعتبار ۷ روز به شما تعلق خواهد گرفت.

بسته ۵۰ گیگابایتی اینترنت رایگان ایرانسل

ایرانسل برای تشویق کاربران به نصب نسخه جدید برنامه ایرانسل من هم برای کاربران اعتباری و هم برای کاربران دائمی بسته تشویقی در نظر گرفته است. با اولین ورود به آخرین نسخه از برنامه ایرانسل من قادر خواهید بود تا بسته رایگان ۵۰ گیگابایتی با اعتبار یک روزه دریافت کنید و حتما هم توجه داشته باشید که نباید تابه‌حال از این برنامه استفاده کرده باشید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت بسته ۵۰ گیگابایتی دوستان و آشنایانی که هنوز این برنامه را نصب نکرده‌اند، دعوت کنید و طرح تشویقی ایرانسل نهایت بهره را ببرید.

روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل

۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان ۲۰ روزه ایرانسل

از دیگر روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل میتوان فعال سازی 20 گیگ اینترنت رایگان را نام برد. کاربران ایرانسل می‌توانند با تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G از ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل بهره‌مند شوند. این هدیه زمانی فعال می‌شود که از سیم‌کارت جدید خود استفاده کنید. برای تبدیل سیم‌کارت 3G به 4G ایرانسل می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

  1. شماره‌گیری کد دستوری #۳۴*۵۵۵*
  2. مراجعه به دفاتر حضوری ایرانسل
  3. مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل
  • ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

شما می‌توانید با دعوت دوستان خود به تبدیل سیم‌کارت قدیمی به جدید یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است که شماره ایرانسلی دوستان خود را به سرشماره ۳۱۱۶ ارسال کنید و به‌ محض استفاده افراد معرفی شده از اینترنت 4G این بسته برایتان فعال می‌شود.

  • دو گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

شرکت ایرانسل به‌طور روزانه طرح‌های تشویقی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که شامل ۲ گیگابایت اینترنت رایگان هم می‌شود. برای دریافت ۲ گیگ اینترنت رایگان با اعتبار ۷ روزه ایرانسل تنها کافی است که وارد برنامه ایرانسل من و سپس بخش پیشنهادی شوید و بسته رایگان خود را فعال کنید. همچین شما می‌توانید با دعوت دوستان خود برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی از بسته ۲ گیگابایتی رایگان به اعتبار یک ماهه استفاده کنید.

  • ۳ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

یکی دیگر از طرح‌های روزانه ایرانسل، بسته رایگان ۳ گیگابایتی اینترنت است که از طریق پیامک به کاربران ارسال می‌شود. برای دریافت بسته ۳ گیگابایتی اینترنت رایگان ایرانسل با اعتبار یک روزه به بخش پیشنهادی برنامه ایرانسل من بروید و بسته خود را فعال کنید.

  • کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

یکی از جدیدترین طرح‌های تشویقی ایرانسل برای جلب توجه کاربران به تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، اضافه کردن کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل است. شما با تبدیل سیم‌کارت کارت به خود دائمی یا تعویض سیم‌کارت قدیمی خود بسته ۷۲ گیگابایتی با اعتبار ۶ ماهه و ۲۰ روزه دریافت کنید. این بسته به‌صورت خودکار فعال می‌شود و در صورت فعال نشدن می‌توانید کد دستوری #۳۴*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید.

فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بدون برنامه

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر گوشی موبایلتان از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند، این شانس را دارید تا از بسته رایگان ۱۴ گیگابایتی ایرانسل استفاده کنید. برای دریافت این بسته تنها کافی است که سیم‌کارت قدیمی خود را به نسل جدید تغییر دهید و کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را شماره‌گیری کنید.

کد کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل: #11*555*

همچنین باید بگوییم که اعتبار این بسته ۳۰ روز است و بعد از آن در صورت عدم استفاده از تمام حجم تمام می‌شود.

فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

تمامی مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند با تبدیل طرح خود به دائمی از ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان و مکالمه نیم‌بها استفاده کنند. برای فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها کافی است که کد دستوری #70* را شماره‌گیری کنید.

سخن آخر درباره روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل

در این مطلب از سایت سیبچه به معرفی روش‌های مختلف برای دریافت کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، 5 گیگ اینترنت ایرانسل رایگان، دو گیگ اینترنت رایگان ایرانسل و سایر بسته‌های رایگان ایرانسل پرداختیم تا بتوانید بدون پرداخت هزینه از اینترنت این اپراتور محبوب استفاده کنید. اگر بسته رایگانی وجود دارد که گفته نشده می‌توانید آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

  1. چگونه می‌توان بسته ۳۰ گیگابایتی رایگان ایرانسل را دریافت کرد؟ برای فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مطلب استفاده کنید.
  2. نحوه دریافت بسته ۲ گیگابایتی رایگان ایرانسل چگونه است؟ برای دریافت دو گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها کافی است که بخش پیشنهادی برنامه ایرانسل من بروید و این بسته را برای خود فعال کنید.
  3. کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل چیست؟ شما می‌توانید با تعویض سیم‌کارت قدیمی خود به جدید اینترنت ۷۲ گیگابایتی رایگان دریافت کنید که کد کد 72 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل #۳۴*۵۵۵* است.