آموزش ساخت اکانت Chat GPT بدون شماره مجازی!

آموزش ساخت اکانت Chat GPT بدون شماره مجازی!

در دنیای امروزی، استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های آنلاین به طور گسترده‌ای در بین کاربران انجام می‌شود. اما برخی از این سرویس‌ها برای ثبت‌نام به شماره مجازی نیاز دارند که ممکن است برای برخی افراد موجب نگرانی شود. در این آموزش، شما با روش‌هایی آشنا خواهید شد که به شما امکان می‌دهد اکانت Chat GPT را بدون نیاز به شماره مجازی ایجاد کنید. با آموزش ساخت اکانت Chat GPT بدون شماره مجازی، می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از امنیت اطلاعات شخصی خود از خدمات Chat GPT بهره‌مند شوید.

ربات هوش مصنوعی Chat GPT توانسته با ارائه قابلیت‌های جذاب و کاربردی توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. برای استفاده از امکانات اولیه و رایگان چت جی‌پی‌تی هم به ساخت اکانت نیاز دارید، ولی ساخت حساب Chat GPT به ثبت شماره نیاز دارد که ایران میان فهرست کشورهای مورد قبول ندارد. به همین منظور در ادامه قصد آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی بدون شماره مجازی داریم تا بتوانید از تمامی قابلیت‌های این ربات هوش مصنوعی بدون محدودیت استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت Chat GPT و Open AI از طریق شماره مجازی

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم، دسترسی به چت جی پی تی نیازمند به ساخت حساب در آن است و ساخت شماره مجازی برای چت جی پی تی یکی راحت‌ترین روش‌ها برای دسترسی به این ربات هوش مصنوعی محسوب می‌شود. در ادامه به آموزش ساخت اکانت ChatGPT با شماره مجازی می‌پردازیم. قبل از هرکاری باید بگوییم که دسترسی به IP ایران به سایت چت جی پی تی رایگان امکان پذیر نیست و برای ورود به آدرس این مدل هوش مصنوعی باید از برنامه‌های تغییر IP استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین دانلود منیجر برای آیفون: افزایش سرعت و کارایی دانلود!

شماره مجازی برای openai رایگان

خرید شماره مجازی برای چت جی پی تی

یکی ساده‌ترین روش‌های برای بدست آوردن شماره مجازی، خرید آن است. سایت‌های متعددی در اینترنت هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. بد نیست بگوییم که از شماره‌های مجازی اندونزی یا مالزی استفاده کنید که در طولانی مدت با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

برخی از کاربران تمایلی ندارند که برای استفاده از شماره مجازی هزینه‌ای پرداخت کنند؛ بنابراین در ادامه ساخت شماره مجازی برای چت جی پی تی را آموزش می‌دهیم.

ساخت شماره مجازی با برنامه نکست پلاس (Next Plus)

یکی از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان، اپلیکیشن Next Plus نام دارد. شما می‌توانید این برنامه را متناسب با سیستم‌عامل گوشی موبایلتان یعنی iOS یا اندروید از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود و نصب کنید. اکنون مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا از متصل بودن برنامه تغییر IP اطمینان حاصل کنید.
  • وارد برنامه شوید و روی تب Sign Up بزنید.
  • یک نام کاربری و رمز عبور برای خود تعیین کنید.
  • کشور مالزی یا اندونزی را انتخاب کنید و روی گزینه Get Custom Number بزنید.

در نهایت شما توانسته‌اید به‌صورت رایگان شماره مجازی خود را بسازید.

ساخت شماره با استفاده از برنامه تکست پلاس

یکی دیگر از برنامه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی رایگان ایجاد کنید، نرم‌افزار تکست پلاس یا Text Plus نام دارد که روش دریافت شماره از آن هم مانند موارد گفته شده در پاراگراف بالاتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تبدیل پی دی اف به عکس؛ چگونه فایل PDF را به JPG تبدیل کنیم؟ میتوانید کلیک کنید.

استفاده از سرویس‌های دریافت پیامک با برای ساخت اکانت چت جی پی تی

اگر به دنبال پیچیدگی‌های شماره مجازی نیستید می‌توانید از سرویس‌های رایگان دریافت پیامک استفاده کنید. این سایت‌ها به‌صورت موقت پنل و شماره تلفنی به‌صورت موقت در اختیارتان قرار می‌دهند. با استفاده از این روش این امکان را خواهید داشت تا کد اکانت Open AI را دریافت کنید. سایت‌هایی که می‌توانید به‌صورت رایگان از سرویس پیامکی‌شان استفاده کنید، به شرح زیر است:

  • receive-smss.com
  • receive-sms-online.info
  • sms24.me
  • receive-sms.cc
  • freephonenum.com
  • sms-online.co
  • sms-receive.net
  • getfreesmsnumber.com
  • smsreceivefree.com
  • receivesms.co

برای استفاده از این روش هم تنها کافی است که وارد یکی از سایت‌های معرفی شده شوید و یکی از شماره‌های به نمایش آمده را انتخاب کنید. سپس به سایت Chat GPT بروید و در بخش مربوطه، شماره تلفنی که از سایت دریافت کرده‌اید وارد کنید. اکنون منتظر بمانید در پنل سایت، پیامک ارسال شده را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش فعال کردن سرویس پشت خطی آیفون و تمام اپراتورها!

آموزش ساخت اکانت Chat GPT

ساخت اکانت chatgpt بدون شماره

خوشبختانه شرکت Open AI بعد از مدتی تصمیم گرفت تا کاربران بتوانند بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن تنها با وارد کردن ایمیل حساب کاربری ایجاد کنند. برای ساخت اکانت چت جی‌پی‌تی بدون شماره مجازی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد مرورگر گوشی یا کامپیوترتان شوید و بعد از متصل کردن نرم‌افزارهای تغییر IP به سایت Open AI بروید.
  2. روی گزینه Sign Up بزنید تا وارد مراحل ساخت اکانت چت جی‌پی‌تی شوید.
  3. در این مرحله باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید. همچنین توجه داشته باشید که به حساب وارد شده حتما دسترسی داشته باشید، چرا که در ادامه مراحل به آن نیاز خواهید داشت.
  4. در این بخش باید یک رمز عبور برای حسابتان تعیین کنید. رمز وارد شده باید حداقل هشت کاراکتر داشته و حاوی !@#$%^&* باشد. البته در این بخش می‌توانید پیشنهاد مرورگر هم استفاده کنید.
    آموزش ساخت اکانت Chat GPT
  5. اکنون به آدرس ایمیلی که پیش‌تر وارد کرده‌اید بروید و روی کادر «Verify email adress» بزنید تا حسابتان تایید شود.
  6.  اکنون به صفحه ثبت‌نام بازگردید و با زدن کلید F5 صفحه را رفرش کنید تا صفحه جدیدی به نمایش درآید.
    ساخت شماره مجازی برای چت جی پی تی
  7. در این مرحله باید مشخصات خود مانند تاریخ تولد، نام و نام خانوادگیتان را وارد کنید. البته توجه داشته باشید که تاریخ تولدی که وارد کرده‌اید بالای ۱۸ سال باشد تا حسابتان مسدود نشود. با استفاده از آموزش بالا حالا می‌توانید بدون خرید شماره مجازی اکانت ChatGPT بسازید و بدون نیاز به محدودیت از این هوش مصنوعی جذاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش مرحله به مرحله وارد کردن اپل آیدی در آیفون و آیپد.

چگونه با چت جی‌پی‌تی چت کنیم؟

صحبت کردن با ربات هوش مصنوعی ChatGPT یکی از متداول‌ترین کارهایی است که می‌توانید با آن انجام دهید. سوال‌های خود را بپرسید و در حل مسائل ریاضی از آن کمک بگیرید. این ربات با دسترسی به اینترنت و قابلیت یادگیری ماشین به‌مرور زمان پیشرفته‌تر شده و می‌تواند بسیار دقیق‌تر به درخواست‌های شما واکنش نشان دهد. اگر برای اولین بار است که وارد این برنامه می‌شوید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان با Chat GPT صحبت کنید، در ادامه آموزش ساخت اکانت Chat GPT این موضوع را شرح خواهیم داد.

ساخت شماره مجازی برای چت جی پی تی

  1. ابتدا با استفاده آموزش 4 روش ساخت اکانت ChatGPT با شماره و بدون نیاز به شماره حساب خود را ایجاد کنید یا اگر از قبل ساخته‌اید، وارد آن شوید.
  2. اکنون روی گزینه New Topic بزنید تا چت جدیدی برایتان باز شود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که Chat GPT از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و قادر است تا در صورت فارسی تایپ کردن به درخواست‌های شما گوش دهد. همچنین چت جی‌پی‌تی تمام درخواست‌ها و پاسخ‌ها را ثبت می‌کند تا بتواند پاسخ دقیق‌تری در آینده به کاربران دهد و برای اینکه پاسخ دقیق‌تری برای مسائل خود دریافت کرده، حتما تاپیک‌های جدید ایجاد کنید.

تنظیمات Chat GPT

شرکت Open AI برای اینکه کاربران بتوانند تجربه بدون مشکل و راحتی داشته باشند، رابط‌کاربری خود را ساده نگه داشته است. بنابراین تنظیمات زیادی برای تغییر وجود ندارد و برای رفتن به این بخش می‌توانید روی اسم خود بزنید. در منوی تنظیمات دو بخش General و Data Controls مقابلتان قرار می‌گیرد که در بخش اول این امکان را خواهید داشت تم اضافه کنید یا حالت صفحه را بین دو گزینه Dark Mode یا Light Mode تغییر دهید. اگر هم قصد پاک تمامی چت‌های خود را دارید، باید روی گزینه  Clear بزنید.

آموزش ساخت اکانت Chat GPT بدون شماره مجازی

آموزش پاک کردن حساب Chat GPT

اگر بعد استفاده از چت جی‌پی‌تی بنابه هر دلیلی قصد دارید، اکانت چت جی‌پی‌تی خود را پاک کنید، شرکت Open AI این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است و می‌خواهیم در ادامه آن را شرح دهیم.

  1. برای وارد شدن به بخش تنظیمات روی نام خود در صفحه اصلی بزنید.
  2. به بخش Data Controls بروید و روی آخرین گزینه یعنی Delete کلیک کنید.
  3. در کادر به نمایش شما باید حدف حساب خود را تایید کرده و سپس در کادر پایینی آدرس ایمیلی که هنگام ساخت اکانت وارد کرده‌اید، تایپ کنید.
  4. در نهایت بعد از انجام کارها باید روی باکس قرمز رنگ بزنید تا حسابتان برای همیشه حذف شود.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت ایمیل به زبان ساده و کاربردی

سخن آخر

امروزه، هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود و همین موضوع هم باعث شده که طرفداران و کاربران زیادی پیدا کند. Open AI اولین شرکتی بود که با معرفی ربات هوش مصنوعی خود کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و این ربات به علت رایگان بود و قابلیت‌های متنوعی که دارد توانسته موفقیت‌های گسترده‌ای کسب کند. کاربران ایرانی به علت تحریم‌ها نمی‌توانند حساب چت جی پی تی ایجاد کنند و برای رفع این مشکل به‌طور کامل آموزش ساخت حساب Chat GPT با شماره تلفن و ایمیل را توضیح داده‌ایم تا بتوانید از تمام امکانات این ربات استفاده کنید. امیدواریم که آموزش ساخت اکانت Chat GPT بدون شماره مجازی! از سیبچه برایتان مفید و کاربردی واقع شده باشد.

پرسش‌های متداول آموزش ساخت اکانت Chat GPT

  1. آیا استفاده از Chat GPT رایگان است؟ بله. استفاده از چت جی پی تی نسخه 3.5 کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ ولی برای دسترسی به نسخه 4 باید اشتراک آن را خریداری کنید.
  2. چگونه می‌توان از Chat GPT در ایران استفاده کرد؟ در ابتدای فعالیت Open AI دسترسی کاربران ایرانی به این هوش مصنوعی محدود بود، اما الان کاربران می‌توانند به راحتی در چت جی پی تی حساب باز کنند و بدون محدودیت از آن بهره ببرند. روش ایجاد و نحوه استفاده از chatgpt در ایران رایگان را به‌طور کامل در این مطلب بیان کرده‌ایم.
  3. آیا بدون شماره مجازی هم امکان ساخت اکانت Chat GPT وجود دارد؟ بله. شما می‌توانید با یک ایمیل آدرس معتبر اکانت چت جی پی تی برای خود بسازید و دیگری هزینه‌ای بابت خرید شماره مجازی پرداخت نکنید.
  4. آیا می‌توان حساب Open AI را حذف کرد؟ بله. شما می‌توانید برای حذف حساب چت جی پی تی یا همان Open AI از دستورات و مراحل گفته شده در این مقاله کمک بگیرید.