اپلیکیشن سیبچه
دانلود اپ برای ایفون
4.3 از 34 رای
4.3/5

آموزش تون کيپر | Ton keeper learning

آموزش کار با کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) برای ایفون

آموزش گام به گام کیف پول تون کیپر Tonkeeper ios
4.3 از 34 رای
4.3/5

آموزش کامل کار با کیف پول ارز دیجیتال تون کیپر (Tonkeeper) برای ایفون

در سال‌های اخیر خرید و فروش ارزهای دیجیتال با هدف دستیابی به سود و درآمدهای بیشتر به میزان زیادی افزایش یافته است و افراد زیادی خواهان ورود به این بازار هستند. با این حال لازمه‌ی موفقیت در انجام این کار شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف مثل آموزش صفر تا صد کار با کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) و اطلاع از روش‌های خرید و فروش ارز به کمک این ولت‌ها است. کیف پول تون کیپر ولت اختصاصی ارز دیجیتال تون محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای خود را در بستر شبکه تون به راحتی مدیریت کنند. خبر خوب این است که با وجود اپلیکیشن آموزش تون کیپر موجود در سیبچه دیگر نیازی نیست برای کسب اطلاعات ارزشمند در این زمینه هزینه‌های سرسام‌آوری پرداخت کنید و به راحتی از موارد و جزئیات مورد نظر خود مطلع می‌شوید.

ولت تون کیپر (tonkeeper) چیست؟

یکی از اولین مواردی که در آموزش گام به گام کیف پول تون کیپر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اطلاع از ماهیت این کیف پول است. ولت تون کیپر که در بستر شبکه تون توسعه یافته است در اصل نوعی کیف پول نرم‌افزاری برای نگهداری و جابه‌جایی ارز دیجیتال تون و سایر توکن‌های مبتنی بر این شبکه به شمار می‌رود.
از دیگر مشخصات کیف پول تون کیپر می‌توانیم به غیرحضانتی بودن آن اشاره کنیم؛ بنابراین کلید خصوصی مربوطه صرفاً در اختیار مالک قرار می‌گیرد تا او بتواند کنترل کامل دارایی‌های خود را در دست داشته باشد.

آموزش صفر تا صد نصب کیف پول تون کیپر برای آیفون

در بخشی از اپلیکیشن که به آموزش نصب تون کیپر / کامل ترین آموزش کیف پول tonkeeper اختصاص داده شده است متوجه می‌شوید که این ولت نسخه‌های مختلف اندروید،‌ آیفون و دسکتاپ هم دارد که برای دسترسی به آن باید وارد اپ استور شوید و بعد از جستجوی نام ولت آن را دانلود کنید.
پس از دانلود و نصب کیف پول تون کیپر آن را باز و گزینه‌ی Create new wallet را انتخاب کنید. در این مرحله نوبت به انتخاب رمز عبور برای کیف پول می‌رسد. در صورتی که می‌خواهید اعلانات مربوط به برنامه را دریافت کنید باید بر روی گزینه‌ی Enable Notification بزنید و در غیر اینصورت در بالای صفحه بر روی Later کلیک کنید. البته آموزش صفر تا صد نصب کیف پول تون کیپر همین‌جا به پایان نمی‌رسد، چرا که باید برای حفاظت از دارایی‌های خود عبارت بازیابی مربوط به کیف پول را ذخیره و از آن بکاپ تهیه کنید.

روش فعال‌سازی تون کیپر + آموزش کامل کار با برنامه کیف پول

قسمتی از آموزش کامل کار با کیف پول ارز دیجیتال تون کیپر (Tonkeeper) بر روی روش فعال‌سازی آن متمرکز شده است. برای اینکه بتوانید این کیف پول را به ربات‌های مختلف تلگرام متصل و از آن‌ها برداشت کنید لازم است مراحل زیر را به دقت دنبال کنید (نکته: مراحل این قسمت با توجه به ربات استخراج‌کننده‌ی نات کوین شرح داده شده است):
– بعد از رفتن به صفحه ربات گزینه‌ی Open را انتخاب کنید.
– در صفحه‌ی اول بر روی گزینه‌ی Claim بزنید تا درخواست اتصال به کیف پول برای شما نمایش داده شود.
– از بین کیف پول‌های موجود بر روی تون کیپر کلیک کنید تا به صفحه‌ی مربوط به آن منتقل شوید.
– پس از انتقال به صفحه‌ی مرتبط با کیف پول باید اتصال آن را به اپلیکیشن تایید کنید تا به همین سادگی روند فعال‌سازی این ولت به پایان برسد.

سوالات متداول کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) برای آیفون

نوعی کیف پول نرم‌ افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال تون و سایر توکن‌های مبتنی بر آن است.

برای این کار می‌توانید برنامه آموزش تون کیپر را از سیبچه دانلود کنید.

شما می‌توانید این برنامه را بر روی نسخه‌ی ۱۴.۷ و بالاتر سیستم عامل ios نصب کنید.

تمامی مراحل انجام این کار به صورت کامل در متن شرح داده شده است.

خیر؛ دسترسی به این آموزش در بستر سیبچه به صورت رایگان انجام می‌شود.

اطلاعات برنامه

گروه نرم افزاری باران

۷

۳.۷۹ MB

1.1.1.1.1.1

iOS 14.7

ندارد

رایگان

سازنده

تعداد نصب

حجم برنامه

نسخه فعال

سازگاری

محدودیت سنی

قیمت

به این برنامه امتیاز دهید