اپلیکیشن سیبچه
دانلود اپ برای ایفون
4.8 از 92 رای
4.8/5

همراه‌ بانک مهر ایران | Mehr Mobile Banking

نسخه رسمی همراه بانک مهر ایران

نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios
4.8 از 92 رای
4.8/5

معرفی همراه بانک مهر ایران برای iOS

همراه بانک مهر ایران آیفون رایگان هم اکنون در سیبچه در دسترس شماست، برنامه‌ای که لازمه هر کاربر به جهت استفاده از خدمات اینترنت بانک و تلفن ‌بانک مهر خواهد بود. در آیفون و سیبچه، قابلیت دانلود و نصب برنامه رمز ساز بانک مهر ایران برای ios نیز فراهم شده است که به‌واسطه آن، می‌توانید رمز دوم ایجاد کرده و بدون نیاز به پیامک، در خریدها و تبادلات مالی آنلاین از آن استفاده کنید.

مقایسه امکانات همراه بانک مهر ایران نسخه جدید و تحت وب آیفون

اپلیکیشن همراه بانک مهر نسبت به نسخه تحت وب چندین مزیت برتر دارد:
• امکان دسترسی به اطلاعات بانکی در هر زمان و مکانی
• ویژگی‌های امنیتی مثل دریافت رمز دوم کارت بدون نیاز به حضور فیزیکی در خودپرداز
• اپلیکیشن موبایل امکانات جانبی مفیدی مانند جستجوی شعب بانک مهر را بر روی نقشه فراهم می‌کند که این امکان به کاربران کمک می‌کند تا به ‌راحتی نزدیک‌ترین شعب بانکی را پیدا کرده و خدمات بانکی مورد نظر خود را دریافت کنند.
• قابلیت خرید شارژ مستقیم و بسته‌های اینترنتی

دانلود همراه بانک مهر ایران برای آیفون با لینک مستقیم

دانلود اینترنت بانک مهر ایران، یک ابزار بانکداری دیجیتال بسیار کارآمد برای کاربران iOS است. این اپلیکیشن به کاربران امکان:
• مدیریت حساب‌های بانکی
• انجام عملیات بانکی مختلف از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض 
• دریافت گزارش‌های مالی و مدیریت هوشمند مالی
• ارسال و درخواست پرداخت‌های مستقیم به دیگر کاربران بانک مهر را فراهم می‌کند.
به‌طورکلی، اپلیکیشن بانک مهر با ترکیبی از سهولت کاربری و امنیت، یک پلتفرم بانکداری دیجیتال کامل برای کاربران iOS ارائه می‌دهد. در ادامه بیشتر با قابلیت‌ها و مزیت‌های کلیدی اپلیکیشن افتتاح حساب بانک مهر ایران آشنا خواهیم شد.

امکانات و قابلیت‌های همراه بانک مهر ایران برای آیفون

با دانلود نسخه جدید همراه بانک مهر ایران برای آیفون، شما از امکانات فوق‌العاده این برنامه کاربردی بانک‌داری بهره‌مند خواهید شد.در واقع این اپلیکیشن‌ها سطح ایمنی بالاتری را ارائه می‌کنند و گزینه بهتری نسبت به نسخه تحت وب بانکداری الکترونیک هستند.
1. تفاوتی ندارد که از همراه بانک مهر ایران نسخه وب یا ios استفاده می‌کنید؛ این ابزار به شما اجازه می‌دهد که چک را در سیستم بانکی ثبت کرده و از طریق این برنامه، مدیریت کنید.
2. ورود به برنامه با اثرانگشت
3. دریافت موجودی از کارت و سپرده
4. ارسال هدیه آنلاین به دیگران
5. درخواست وام به‌صورت آنلاین
6. پس از دانلود مستقیم همراه بانک مهر ایران و نصب این برنامه، شما می‌توانید به‌راحتی از آن برای مدیریت کارت خود استفاده کنید. در واقع این امکان از طریق اپلیکیشن ارائه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کارت‌های خود را مسدود کرده یا رمز دوم آن را تغییر دهند.
7. امکان افتتاح‌حساب آنلاین و کاملاً غیرحضوری
8. امکان مشاهده و پرداخت تسهیلات با کارت‌ شتابی
9. حسابداری شخصی جهت مدیریت هزینه‌ها و درآمد
10. انتقال‌ وجه داخلی، شتابی، پل، پایا، ساتنا و شناسه‌دار

دانلود نسخه جدید همراه بانک مهر ایران

همان‌طور که پیش‌ از این هم اشاره کردیم اپلیکیشن همراه بانک مهر یک ابزار قدرتمند برای مدیریت امور بانکی به‌صورت آنلاین است. فعال‌ سازی همراه بانک مهر ایران به کاربران امکانات متعددی را ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به:
-امکان دریافت رمز اول کارت
– درخواست صدور کارت بانکی بدون مراجعه به شعبه
-امکان مشاهده معدل حساب و نمایش وام‌های تعلق گرفته
– بدون نیاز به حضور در خودپرداز، رمز دوم کارت‌بانکی خود را دریافت کنند.
– شناسایی قبوض پیامکی، استعلام و پرداخت انواع قبوض خدماتی

افتتاح حساب اینترنتی بانک مهر ایران با اپلیکیشن آیفون

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن بانک مهر ایران از فروشگاه سیبچه، گزینه “افتتاح حساب” را انتخاب کنید. سپس شماره‌تلفن و کد ملی‌تان را وارد کنید و بر روی “تأیید” کلیک کنید. سپس کد احراز هویت پنج‌رقمی ارسال‌شده توسط بانک را وارد نمایید. در مرحله بعد، اطلاعات شخصی خود را در فرم مربوطه وارد کرده و مدارک مورد نیاز را بر اساس دستورالعمل‌های ارائه‌شده آپلود نمایید. سپس منتظر تأیید اطلاعات توسط بانک باشید. پس از تأیید، حساب بانکی شما با موفقیت افتتاح خواهد شد.
در حال حاضر، این برنامه فقط امکان افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز را فراهم می‌کند. برای افتتاح حساب‌جاری، می‌توانید به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه نمایید.

برنامه رمز ساز بانک مهر ایران برای ios چیست؟

با استفاده از اپلیکیشن “رمز ساز بانک مهر ایران” برای دسترسی به خدمات بانکی و انجام پرداخت‌های اینترنتی با کارت‌های بانک مهر، امکاناتی را در اختیار دارید. این اپلیکیشن برای ساخت رمز دوم و استفاده آن در تراکنش‌های امن و رمزنگاری شده فراهم شده است. پس از نصب اپلیکیشن و ثبت‌نام، می‌توانید رمز دوم خود را برای استفاده در پرداخت‌های اینترنتی برای کارت‌های بانک مهر ایجاد کنید. با واردکردن اطلاعات مربوط به کارت‌بانکی، اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد که رمز دومی ایجاد کنید که برای تراکنش‌های اینترنتی استفاده شود.
این رمز دوم ایجاد شده توسط اپلیکیشن، برای افزایش امنیت در پرداخت‌های آنلاین استفاده می‌شود. با استفاده از این رمز دوم، تراکنش‌های اینترنتی شما با افزایش لایه‌های امنیتی، محافظت می‌شوند و احتمال تقلب یا دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کارت‌بانکی شما کاهش می‌یابد. در این ‌بین، اپلیکیشن “رمز ساز بانک مهر ایران” برای iOS به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت امن و کاربردی، رمز دوم برای استفاده در پرداخت‌های اینترنتی با کارت‌های بانک مهر خود ایجاد کرده و از طریق این رمز، تراکنش‌های آنلاین خود را انجام دهید.

نسخه iOS همراه بانک مهر ایران

از دیگر قابلیت‌های همراه بانک مهر ایران این است که شما می‌توانید از طریق این همراه بانک برای دوستان و آشنایان خود کارت هدیه را با مبلغ و طرح دلخواه خود سفارش داده و برای آن‌ها ارسال نمایید. به طور کلی همراه بانک مهر ایران، شعبه شخصی بانک شماست که در هر زمان و مکان در دسترس قرار داشته و کلیه امور بانکی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.


نصب همراه بانک مهر ایران برای iOS
طریقه نصب همراه بانک مهر ایران و دانلود همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آیفون و نصب دیگر برنامه‌های بانکی برای سیستم عامل iOS به راحتی با دانلود اپلیکیشن سیبچه ممکن است.

سوالات متداول همراه بانک مهر ایران برای ایفون

اپلیکیشن را از سیبچه دانلود کنید. گزینه‌ی «افتتاح حساب» را لمس، سپس شماره تلفن و کدملی‌تان را وارد کرده و روی تایید بزنید. حالا کد احراز 5 رقمی ارسال‌شده توسط بانک را وارد کنید. سپس اطلاعات شخصی خود را در فرم پر کرده، مدارک خواسته‌شده را طبق توضیحات آپلود کنید و منتظر تایید بانک باشید.

خیر؛ در حال حاضر با این برنامه تنها می‌توانید حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح کنید. برای افتتاح حساب جاری می‌توانید به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کنید.

اگر از طریق اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران، افتتاح حساب انجام دهید، برای تحویل گرفتن کارت به‌ مراجعه حضوری به شعب بانک نیازی نیست. پس از تکمیل مراحل درخواست افتتاح حساب آنلاین، کارت‌بانکی برایتان پست خواهد شد.

البته؛ با این برنامه به‌آسانی می‌توانید انتقال وجه را به شماره شبا، کارت‌ها و حساب‌های خود یا دیگران انجام دهید.

بله. کافی است به قسمت انتقال وجه سری بزنید و گزینه انتقال وجه پایا مستمر را انتخاب کنید.

لازم است در اسرع وقت شرکت ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و همین‌طور بانک را در جریان به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراهتان قرار دهید تا شخص سارق امکان سوءاستفاده از اطلاعات بانکی‌تان را پیدا نکند.

خیر. بانک مهر ایران در راستای حفظ شما، اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. با این برنامه فقط می‌توانید تسهیلات خودتان را مشاهده و پرداخت کنید.

بله؛ شما به‌آسانی می‌توانید قبض‌های خود را با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران، هم به‌صورت تکی و هم به‌صورت دسته‌ای پرداخت کنید.

البته؛ با این برنامه می‌توانید وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات خود را پیگیری کرده و اقساط خود را به‌سادگی پرداخت کنید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست تسهیلات جدید کرده و از سرعت و دقت این عملیات لذت ببرید.

بله؛ اشتراک سه‌ماهه «حسابت» بانک مهر ایران کاملاً رایگان است، اما تمدید آن پس از گذشت سه ماه هزینه دارد.

بله؛ جهت تسهیل امور مشتریان، امکان افتتاح حساب از طریق سایت رسمی بانک مهر ایران، qmb.ir وجود دارد.

اطلاعات برنامه

عصر دانش افزار

۱۹,۰۰۰+

۵۵.۲۳ MB

7.6.1546.1546

iOS 11.0

+ 9

رایگان

سازنده

تعداد نصب

حجم برنامه

نسخه فعال

سازگاری

محدودیت سنی

قیمت

4.6/5 - (25 votes)